مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 ساعت 04:202020-02-05فرهنگي

اکران رسانه ای «فجر38» به «مغز استخوان» رسید/ مأموریت «ارتش سری»


در پنجمین روز سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر فیلم «خوب بد جلف2؛ ارتش سری» به عنوان تنها فیلم کمدی جشنواره در کنار دو فیلم اجتماعی در پردیس «ملت» اکران می شود.

- در پنجمین روز سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر فیلم خوب بد جلف2؛ ارتش سری به عنوان تنها فیلم کمدی جشنواره در کنار دو فیلم اجتماعی در پردیس ملت اکران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سینمای اصحاب رسانه در سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر امروز چهارشنبه 16 بهمن ماه میزبان 3 فیلم سینمایی مغز استخوان ، روز بلوا و خوب، بد، جلف 2: ارتش سری خواهد بود.

هر سه فیلم امروز از آثار حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره محسوب می شوند که در میان آن تنها فیلم کمدی جشنواره هم حضور دارد.

مغز استخوان: حمیدرضا قربانی مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی، اولین فیلمی است که امروز در بخش سودای سیمرغ به نمایش گذاشته می شود.

در این اثر سینمایی بازیگرانی چون پریناز ایزدیار، بابک حمیدیان، بهروز شعیبی، نوید پورفرج و جواد عزتی حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: الان مسئله شما چیه!؟ می خواین بگین قانونی نیست!؟ یعنی اینجا همه چی همیشه قانونی اتفاق می افته!؟ هممون درستیم!؟ هیچکی هیچ غلطی نکرده تا حالا!؟ حمیدرضا قربانی پیش از این با فیلم خانه ای در خیابان چهل و یکم در جشنواره حضور داشت و از نکات جالب درب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران رسانه ای «فجر38» به «مغز استخوان» رسید/ مأموریت «ارتش سری»

اکران رسانه ای «فجر38» به «مغز استخوان» رسید/ مأموریت «ارتش سری»