مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 18:152020-02-03پزشكي

قصور پزشکی در پرونده مرگ زن باردار شاهرودی وجود دارد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اشاره به مرگ مادر باردار شاهرودی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) این شهر، گفت: قصور پزشکی در این پرونده وجود دارد.

- شاهرود - رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اشاره به مرگ مادر باردار شاهرودی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) این شهر، گفت: قصور پزشکی در این پرونده وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد ابوالقاسمی فر غروب دوشنبه در نشست خبری کارگروه سلامت و آموزش پزشکی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بابیان اینکه در مورد پرونده مرگ زن باردار قصور پزشکی صورت گرفته است، ابزار داشت: این خانم دوشنبه به بیمارستان خاتم مراجعه و توسط پزشک وی ساعت 11:15 بستری و کارهای اولیه بر روی این فرد انجام می شود.

وی بابیان اینکه بعد از تولد نوزاد مادر دچار خونریزی می شود، افزود: نتیجه گزارش بعد از تکمیل مستندات لازم به دادستانی ارسال می شود که با توجه به بررسی های که صورت گرفت قصور پزشکی در آن وجود دارد و بحث کمبود تجهیزات مطرح نیست.

1000پ زشک فارغ التحصیل دانشگاه آزاد شاهرود هستند رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بابیان اینکه دانشگاه پزشکی این دانشگاه 30 سال قدمت و پنج هزار فارغ التحصیل داشته است، ابراز داشت: تعداد دانشجویان در سال 94 با میزان 12 هزار نفر اکنون به سه هزار و 700 نفر رسیده است که راهکار سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصور پزشکی در پرونده مرگ زن باردار شاهرودی وجود دارد

قصور پزشکی در پرونده مرگ زن باردار شاهرودی وجود دارد