مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 13:352020-02-03ورزشي

دیدار تیم های شهرداری جوان ارومیه و دشتستان بوشهر لغو شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا این دیدار به دلیل حاضر نشدن تیم دشتستان بوشهر در شهر ارومیه از سوی مسوولان برگزار کننده و سازمان لیگ لغو شد و برگزار نمی شود.

نتیجه فنی این دیدار طی روزهای آینده توسط سازمان لیگ به مسوولان هر 2 تیم اعلام می شود و در صورت برد فنی، تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه پانزدهمین پیروزی خود را رقم خواهد زد.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه جمعه گذشته در هفته پانزدهم لیگ دسته یک کشور در دیداری خانگی با نتیجه سه بر یک مقابل شهرداری کرج به برتری رسید.

شاگردان ساسان خداپرست در تیم شهرداری جوان ارومیه با کسب این پیروزی چهاردهمین برد خود را رقم زدند و همچنان در صدر جدول رده بندی گروه 2 قرار دارند.

تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه در فاصله چهار هفته مانده تا پایان دور مقدماتی لیگ دسته یک کشور به عنوان صدرنشین گروه 2 صعود خود به مرحله پلی آف را مسجل کرده است.

امسال تیم شهرداری جوان ارومیه با ترکیب بومی و جوان و با هدایت ساسان خداپرست (کاپیتان اسبق تیم ملی) در کوران رقابت های دسته یک کشور حضور یافته است.

بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دسته یک کشور یادواره سپهبد شهید قاسم سلیمانی از روز 23 آذر ماه امسال، با حضور 19 تیم در 2 گروه 10 و 9 تیمی در شهرهای مختلف کشور آغاز شد و تیم شهرداری جوان ارومیه در گروه 2 این مسابقات با تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار تیم های شهرداری جوان ارومیه و دشتستان بوشهر لغو شد

دیدار تیم های شهرداری جوان ارومیه و دشتستان بوشهر لغو شد