مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 13:502020-02-02سياسي

بازگشت 7 هزار فقره اسناد املاک خانواده پهلوی به مردم


از 2 روز دیگر، 7 هزار فقره سند املاک و مستغلات که در زمان پهلوی ها (رضاخان و محمدرضا) و وابستگان آن ها غصب شده به مردم باز می گردد.

- خبرگزاری صدا و سیما ، سید پرویز فتاح در مراسم رونمایی از املاک و اسناد زمین خواری پهلوی در جمع خبرنگاران، افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون 85 هزار فقره سند که جزو املاک پهلوی بوده به مردم بازگردانده شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی گفت: امروز از پنج هزار و 400 فقره سند که در زمان پهلوی و توسط پدر و پسر از مردم غصب شده بود رونمایی شد، اما مجموع اسنادی که مربوط به خانواده پهلوی است و هنوز به نام مردم نشده هفت هزار فقره است.

رییس بنیاد مستضعفان ادامه داد: از دو روز آینده کار انتقال مالکیت این هفت هزار فقره سند به نام مردم آغاز می شود که در این راستا با پیگیری های صورت گرفته صاحبان اصلی املاک یا ورثه آن ها شناسایی شده اند و این انتقال به شکل دقیق صورت خواهد پذیرفت.

آقای فتاح خاطرنشان کرد: در زمانی که صاحبان این املاک و زمین در آن حضور داشته اند جمهوری اسلامی هیچ مبلغی را از صاحبان آن ها دریافت نکرده و می توان گفت: کار انتقال تمام این اسناد به صاحبان اصلی تا دو سال آینده به طور کامل صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 7 هزار فقره اسناد املاک خانواده پهلوی به مردم

بازگشت 7 هزار فقره اسناد املاک خانواده پهلوی به مردم