مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 12:202020-02-02سياسي

انتشار دو کتاب پیرامون اهداف سند 2030 و وضعیت زنان در آمریکا


دو کتاب «ارزیابی حقوق بشر زنان و کودکان در آمریکا و اروپا به روایت نهادهای حقوق بشری» و «قلمروی تعهدات بین المللی در چارچوب اهداف چهارم و پنجم توسعه پایدار 2030» منتشر شد.

- دو کتاب ارزیابی حقوق بشر زنان و کودکان در آمریکا و اروپا به روایت نهادهای حقوق بشری و قلمروی تعهدات بین المللی در چارچوب اهداف چهارم و پنجم توسعه پایدار 2030 منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب ارزیابی حقوق بشر زنان و کودکان در آمریکا و اروپا به روایت نهادهای حقوق بشری با قلم فریباسادات محسنی سهی، توسط انتشارات شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده در 7 فصل و 328 صفحه منتشر شد.

این کتاب با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازها، اسناد و رویه های بین المللی نهادهای حقوق بشری سازمان ملل، وضعیت نقض حقوق بشر زنان و کودکان را در آمریکا و چند کشور اروپایی (بریتانیا، فرانسه، کانادا، سوئد و فنلاند) به روایت کارشناسان و گزارشگران ویژه سازمان ملل به تصویر می کشد.

به علاوه کتاب قلمروی تعهدات بین المللی در چارچوب اهداف چهارم و پنجم توسعه پایدار 2030 نوشته هاله حسینی اکبرنژاد و حوریه حسینی اکبرنژاد، توسط انتشارات روابط عمومی شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده در 2 فصل و 200 صفحه به چاپ رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار دو کتاب پیرامون اهداف سند 2030 و وضعیت زنان در آمریکا

انتشار دو کتاب پیرامون اهداف سند 2030 و وضعیت زنان در آمریکا