مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 10:502020-02-02حوادث

100 نفر از معتادانی که از دره فرحزاد جمع آوری شدند رها شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند ظهر امروز در نشست بررسی پیامد های اجتماعی و فرهنگی طرح ساماندهی روددره فرحزاد اظهار کرد: - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: متاسفانه 100 نفر از معتادانی که از دره فرحزاد جمع آوری شدند رها شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند ظهر امروز در نشست بررسی پیامد های اجتماعی و فرهنگی طرح ساماندهی روددره فرحزاد اظهار کرد: در سال گذشته تقریباً همین تاریخ در حوزه منطقه 12 بحث پاکسازی محله های دروازه غار، شوش، مولوی و هرندی آغاز شد و پیش بینی دستگیری 5000 معتاد را داشتیم.

وی ادامه داد: مطالبات مردم، ما را مجبور به پاکسازی این مناطق کرد.

دروازه غار، کابوس مردم آن منطقه شده بود و در مراحل مختلف، بیش از 30 هزار نفر را از این محله ها جمع آوری و ساماندهی کرده ایم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: متأسفانه برای معتادان متجاهری با شرایط کِبر سن ، صغر سن و زخم باز ، مکانی برای پذیرش نداشتیم و این افراد مجدد رها شدند.

حسنوند تصریح کرد: مرکز بازپروری مهر سروش با همکاری پلیس تهران، بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر با ظرفیت 600 نفر راه اندازی شد و به زودی این ظرفیت به 1000 نفر هم می رسد البته در نهایت ظرفیت این مرکز بازپروری 3000 نفر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 نفر از معتادانی که از دره فرحزاد جمع آوری شدند رها شدند

100 نفر از معتادانی که از دره فرحزاد جمع آوری شدند رها شدند