مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-02اقتصادي

استقبال شهردار تهران از تغییر طرح ترافیک/ عزم شهرداری برای فروش ملک اقدسیه


شهردار تهران با بیان اینکه طرح ترافیک موضوع کارشناسی شده است، گفت: هر مسأله ای که سبب بهتر شدن یا تأثیرگذاری بیشتر طرح ترافیک شود را می پذیریم و با همکاری شورای ترافیک اقدامات لازم صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بودجه ای که امروز برای مدیریت شهری ارائه کردیم 30 هزار میلیارد تومان است که موضوع تورم در آن دیده شده و متممی هم پیش از این هم درباره بودجه داشتیم تا مبنای افزایش آن قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در میزان بودجه شهر تهران با شورای شهر هم به نتیجه و توافق رسیده بودیم، گفت: امروز سرفصل های اختصاص بودجه را اعلام کردم و تلاش می کنیم که درآمد پایداری هم برای شهر تهران داشته باشیم، البته دو لایحه نیز در ین زمینه در مجلس وجود دارد و در صورتی که محقق شود، قطعاً به درآمد پایدار شهری افزوده خواهد شد.

  شهردار تهران اعلام کرد: در زمینه بودجه برای نخستین بار برای محلات مواردی را درنظر گرفتیم، چرا که درخواست مردم اختصاص بودجه های محلی بوده است.

  * اختصاص 2 هزار میلیارد تومان بودجه برای محلات تهران وی گفت: پروژه های محلی هر چند درشت نیست، ولی رضایتمندی مردم را به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال شهردار تهران از تغییر طرح ترافیک/ عزم شهرداری برای فروش ملک اقدسیه

استقبال شهردار تهران از تغییر طرح ترافیک/ عزم شهرداری برای فروش ملک اقدسیه