مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 08:202020-02-02سياسي

ارکستر سمفونیک صداوسیما «فجر35» را آغاز می کند/جشن تولد 250 سالگی


ارکستر سمفونیک سازمان صداوسیما به رهبری آرش امینی با حضور یک نوازنده مطرح روسی اولین کنسرت رسمی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر را افتتاح می کند.

- آرش امینی آهنگساز و رهبر ارکستر سمفونیک سازمان صداوسیما در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به حضور این مجموعه موسیقایی در جریان برگزاری اولین کنسرت سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته برنامه پیش روی ارکستر سمفونیک سازمان صداوسیما که به نوعی اولین اجرای رسمی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر محسوب می شود در دو بخش برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به موضوعیت جشنواره موسیقی فجر که همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی است قسمت اول برنامه با چند قطعه ایرانی از جمله نیایش یزدان حشمت سنجری که محتوایی آیینی-ملی دارد در نظر گرفته شده است.

در بخش دوم کنسرت نیز به مناسبت اینکه سال 2020 با 250 سالگی بتهوون هم زمان شده تصمیم داریم قطعاتی را با همین مناسبت اجرا کنیم که از آن جمله می توان به اورتور راگمونت اشاره کرد.

ضمن اینکه اجرای سمفونی 8 بتهوون با حضور گراف مورژا نوازنده شناخته شده کشور روسیه از دیگر بخش های کنسرت ارکستر سمفونیک سازمان صدا و سیما در اجرای افتتاحیه جشنواره موسیقی فجر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارکستر سمفونیک صداوسیما «فجر35» را آغاز می کند/جشن تولد 250 سالگی

ارکستر سمفونیک صداوسیما «فجر35» را آغاز می کند/جشن تولد 250 سالگی