مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 07:502020-02-02حوادث

نجات پسربچه 11 ساله از زیر بهمن در کهنموی اسکو+عکس


تیم امداد روستایی خانه هلال روستای کهنموی اسکو با کمک اهالی و نیروهای هلال احمر توانستند پسربچه 11 ساله را زنده از زیر بهمن نجات دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، محمد یوسفی پور رییس جمعیت هلال احمر اسکو در تشریح عملیات مذکور اظهار داشت: به دنبال سقوط بهمن در روستای کهنمو و گرفتار شدن پسر بچه 11ساله زیر کوهی از برف، با توجه به اعلام یکی از اهالی روستای کهنمو در ساعت 12:30 12 بهمن مبنی برسقوط بهمن در محله صالح آباد روستای کهنمو،بلافاصله با فراخوان تیم امداد روستایی خانه هلال روستای کهنمو و حضور به موقع در محل حادثه، با همکاری و کمک اهالی روستا و دهیاری، پس از یک ساعت عملیات جستجو و نجات پسربچه 11ساله زنده از زیرکوهی از برف نجات یافت.

وی تاکید کرد: در ادامه عملیات و پس از انجام اقدامات لازم و کمک های اولیه، مصدوم جهت مداوا و درمان به مرکز درمانی انتقال داده شد.

  لازم به یاد آوری است، در این عملیات یک تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر شهرستان تبریز و دو تیم عملیاتی از امدادگران و نجاتگران پایگاه امداد و نجات گمیچی و عوامل بخشداری اسکو و شهرداری اسکو نیز حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات پسربچه 11 ساله از زیر بهمن در کهنموی اسکو+عکس

نجات پسربچه 11 ساله از زیر بهمن در کهنموی اسکو+عکس