مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 07:052020-02-02سياسي

کارخانه کیوان رها شده/کارگران قدیمی کارخانه را می چرخانند


دبیر خانه کارگر استان همدان با بیان اینکه شورای کارگری همیشه پیگیر مشکلات و مسائل کارگران کارخانه کیوان و خوش نوش بوده است، گفت: نبود مدیریت توسط صاحبان اصلی شرکت کیوان مشکل عمده کارگران این کارخانه است.

- ایسنا/همدان دبیر خانه کارگر استان همدان با بیان اینکه شورای کارگری همیشه پیگیر مشکلات و مسائل کارگران کارخانه کیوان و خوش نوش بوده است، گفت: نبود مدیریت توسط صاحبان اصلی شرکت کیوان مشکل عمده کارگران این کارخانه است.

چنگیز اصلانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه روزی شرکت کیوان بهترین کارخانه در غرب کشور بود، اظهار کرد: در سال های گذشته کارخانه کیوان همدان یکی از شرکت های به روز و با تولید بالایی در غرب کشور بود و وضعیت خوبی داشت اما با آشفتگی و مشکلاتی که در واگذاری این شرکت به وجود آمد، امروز شاهد این هستیم که کارخانه رها شده و توسط کارگران قدیمی و اعضای شورای کارگری مدیریت می شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه مالک اصلی شرکت کیوان از قانون تمکین نمی کند، افزود: مالک شرکت کیوان این کارخانه را از بنیاد 15 خرداد خریداری کرده اما حضور فیزیکی در کارخانه ندارد حتی استاندار سابق همدان چندین بار خواست پای کار بیاید و جوابگو باشد اما تمکین نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه کیوان رها شده/کارگران قدیمی کارخانه را می چرخانند

کارخانه کیوان رها شده/کارگران قدیمی کارخانه را می چرخانند