مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 06:152020-02-01اقتصادي

شافعی: سیستم مالیاتی کشور پاداش دهی به کار های غیرمولد بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو غلامحسین شافعی امروز در نشست صبحانه کاری فعالان اقتصادی با رییس کل سازمان امور مالیاتی که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد گفت: - رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: گلایه فعالان اقتصادی آن است که عدالت مالیاتی خیلی محسوس نیست و سیستم مالیاتی پاداش دهی به کار های غیرمولد بوده است و گویا هر کسی شفاف تر در کشور عمل کند نهایتا باید جریمه های بیشتری پرداخت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو غلامحسین شافعی امروز در نشست صبحانه کاری فعالان اقتصادی با رییس کل سازمان امور مالیاتی که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد گفت: بحث مالیات ستانی همواره مورد توجه فعالان اقتصادی بوده، اما دو موضوع در این خصوص باید مدنظر قرار گیرد.

رییس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه یکی از این موارد این است که در بحث مالیات ستانی عدالت مالیاتی در کشور مورد توجه واقع شود گفت: مورد دوم هم این است که شیوه مالیات ستانی به گونه ای باشد که کار های مولد را تقویت کند، زیرا توسعه پایدار از طریق تقویت کار های مولد امکان پذیر است.

شافعی اظهار داشت: گلایه فعالان اقتصادی آن است که عدالت مالیاتی خیلی محسوس نیست و سیستم مالیاتی پاداش دهی به کار های غیرمولد بوده است و گویا هر کسی شفاف تر در کشور عمل کند نهایتا باید جریمه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شافعی: سیستم مالیاتی کشور پاداش دهی به کار های غیرمولد بوده است

شافعی: سیستم مالیاتی کشور پاداش دهی به کار های غیرمولد بوده است