مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 05:402020-02-01اقتصادي

سیستم مالیاتی کشور پاداش دهی به کارهای غیرمولد بوده است


گلایه فعالان اقتصادی آن است که عدالت مالیاتی خیلی محسوس نیست و سیستم مالیاتی پاداش دهی به کارهای غیرمولد بوده است و گویا هر کسی شفاف تر در کشور عمل کند نهایتا باید جریمه های بیشتری پرداخت کند و این موضوع راه توسعه پایدار را منحرف می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس غلامحسین شافعی امروز در نشست صبحانه کاری  فعالان اقتصادی با رییس کل سازمان امور مالیاتی که در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد گفت:  بحث مالیات ستانی همواره مورد توجه فعالان اقتصادی بوده اما دو موضوع در این خصوص باید مدنظر قرار گیرد.

رییس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه یکی از این موارد این است که در بحث مالیات ستانی عدالت مالیاتی در کشور مورد توجه واقع شود گفت: مورد دوم هم این است که شیوه مالیات ستانی به گونه ای باشد که کارهای مولد را تقویت کند زیرا توسعه پایدار از طریق تقویت کارهای مولد امکان پذیر است.

  شافعی اظهار داشت : گلایه فعالان اقتصادی آن است که عدالت مالیاتی خیلی محسوس نیست و سیستم مالیاتی پاداش دهی به کارهای غیرمولد بوده است و گویا هر کسی شفاف تر در کشور عمل کند نهایتا باید جریمه های بیشتری پرداخت کند و این موضوع راه توسعه پایدار را منحرف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم مالیاتی کشور پاداش دهی به کارهای غیرمولد بوده است

سیستم مالیاتی کشور پاداش دهی به کارهای غیرمولد بوده است