مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 16:052020-01-31سياسي

قرائتی: استفاده ها از قرآن سطحی است


رییس ستاد اقامه نماز کشور به وجود یک میلیون مهندس در کشور اشاره و اضافه کرد: در نظام مهندسی 600 هزار مهندس عضو هستند و تقریبا یک سوم پول مملکت صرف ساخت و ساز می ‍شود اما در راستای این ساخت و سازها به قرآن توجهی نشده این در حالی است که در رابطه با ساخت و ساز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس ستاد اقامه نماز کشور گفت: علیرغم اینکه تمام متن قرآن حاوی پیام است و هر حرف آن یک نکته ارزشمند به همراه دارد اما هنوز بهره گیری جدی از آن صورت نمی گیرد و استفاده ها از آن سطحی است.

حجت الاسلام محسن قرائتی در آیین اختتامیه هفتمین همایش کشوری قرآن، عترت و سلامت در اراک، با بیان اینکه بسیاری از مشکلات از نداشتن جرات و جسارت ناشی می شود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی باید پویا بوده و هدفمند حرکت کند تا به دام گرگ ها و دشمنان بین المللی نیفتد.

رییس ستاد اقامه نماز کشور به وجود یک میلیون مهندس در کشور اشاره و اضافه کرد: در نظام مهندسی 600 هزار مهندس عضو هستند و تقریبا یک سوم پول مملکت صرف ساخت و ساز می شود اما در راستای این ساخت و سازها به قرآن توجهی نشده این در حالی است که در رابطه با ساخت و ساز نیز در قرآن آیاتی آمده که قابل تامل است.

وی با بیان اینکه دست ما از اسلام خالی است و به درستی از آموزه های آن بهره نمی بریم به آیه "والتین و الزیتون" اشاره کرد و گفت: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرائتی: استفاده ها از قرآن سطحی است

قرائتی: استفاده ها از قرآن سطحی است