مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 05:402020-01-31سياسي

بررسی کاربردهای فناوری نانو در پوشش دهی سطح در دوره آموزشی ستاد نانو


با برگزاری دوره آموزشی از سوی ستاد نانو، دانشجویان، محققان و صنعت با کاربردهای فناوری نانو در پوشش دهی سطح آشنا خواهند شد.

- با برگزاری دوره آموزشی از سوی ستاد نانو، دانشجویان، محققان و صنعت با کاربردهای فناوری نانو در پوشش دهی سطح آشنا خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سوی ستاد توسعه فناوری نانو دوره آموزشی صنعتی با عنوان کاربردهای فناوری نانو در پوشش دهی سطح با هدف معرفی توانمندی های فناوری نانوی ایران و جهان در حوزه پوشش دهی سطح در روز پنج شنبه، 24 بهمن ماه جاری برگزار می شود.

معرفی محصولات، تجهیزات و شرکت های فناور موفق در حوزه پوشش دهی سطح، معرفی سیاست ها و الگوهای حمایتی ستاد نانو، ایجاد بستر شناسایی و رشد فناوران، کارگزاران و مدرسین صنعتی فناوری نانو، تبیین چالش ها و نیازهای صنعتی و پژوهشی موردنیاز برای حل مشکلات صنایع در حوزه پوشش دهی سطح و ایجاد بستر تبادل دانش و فناوری بین جامعه تحقیقاتی و فناوران و جامعه صنعتی کشور از جمله اهداف این دوره آموزشی تعیین شده است.

در این دوره شرکت کنندگان در خصوص موضوعاتی چون کاربرد فناوری نانو در خدمات پوشش های فوق سخت به روش PVD ، کاربرد فناوری نانو در پردازش پلاسمایی سطح از قبیل کرونا تریتمنت، پلاسما گلاید، پلاسمای سرد ، کاربرد فناوری نانو در خدمات پوشش دهی نانومتری بر روی سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی کاربردهای فناوری نانو در پوشش دهی سطح در دوره آموزشی ستاد نانو

بررسی کاربردهای فناوری نانو در پوشش دهی سطح در دوره آموزشی ستاد نانو