مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 08:152020-01-30سياسي

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خیر کثیر است


زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خیر کثیر و باعث برکت در زندگی می شود.

- ، حجت الاسلام محسن قرائتی شامگاه چهارشنبه در جمع عزادارن هیئت حسینی نخل کاشان با بیان اینکه تعدد و کثرت موجب خوشبختی نمی شود، اظهار داشت: نباید به زیادی دارایی و اموال افتخار و مباهات کرد؛ آن چه که مهم است سعادت در دنیا و آخرت است که این موضوع می تواند برای برخی انسان ها با یک جمله تبیین شود در حالی که بعضی افراد نیز اگر هر شب به پای سخنرانی ها بنشینند به هدف خود نرسند.

وی با بیان اینکه از صدر اسلام تاکنون حتی در زمان حضرت علی (ع) اختلاس بوده است، افزود: اگر در رفع مشکلات جدی باشیم بسیاری از مشکلات حل می شود چرا که ما استعدادهای بسیار زیادی داریم اما راه های نرفته بسیار زیادی را نیز در پیش رو داریم.

رییس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه حضرت زهرا (س) در جنگ ها نقش تاثیرگذاری داشت، ابراز داشت: حضرت زهرا (س) در جنگ احد نقش تاثیرگذاری داشت و به رزمندگان کمک می کرد و در استیضاح خلفا نیز نقش بسزایی دارد به نحوی که سخنرانی کوبنده آن حضرت چهره واقعی حکومت را رسوا می کرد.

وی با بیان اینکه کودکان در بهترین زمان برای یادگیری قرار دارند، گفت: نسل های مختلف به ویژه نسل جوان ما مشغله های متعدد شغلی، علمی، فرهنگی و غیره دارند اما نسل کودک هیچ دغدغه ای ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خیر کثیر است

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا خیر کثیر است