مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 بهمن 1398 ساعت 07:502020-01-30ورزشي

تیم ملی فوتسال رها شده است


مسئولان فدراسیون فوتبال سال هاست که وعده می دهند و توجهی به تیم ملی فوتسال ندارند و این تیم را رها کرده اند.

- علی اصغر حسن زاده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: شرایط ملی پوشال به لحاظ بدنی بسیار ایده آل است و مصمم هستیم مثل همیشه و هر دوره برای قهرمانی در آسیا پا به رقابت ها بگذاریم، اما متاسفانه شرایط بیرونی تیم ملی فوتسال خیلی خوب نیست.

وی افزود: نگاه های مسئولان به تیم ملی فوتسال خوب نبوده است، به عنوان مثال 2 سال است که از قهرمانی ما در آسیا می گذرد، اما تاکنون برای پاداش ها فقط وعده داده اند.

کاپیتان تیم ملی گفت: بچه ها 3 پاداش طلب دارند و هر سری هم وعده دادند که هفته بعد، ماه بعد، اردوی بعد، تا رسیده به الان که قرار بود قبل از این اردو پاداش ما را بدهند که آخرین قولی که به ما دادند برای شنبه 12 بهمن است.

حسن زاده افزود: امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد، فوتسال در آسیا و جهان روز به روز درحال پیشرفت است و اینکه نگاه فدراسیون به ما به گونه ای باشد که این تیم همیشه قهرمان است و بدون توجه تیم به مسابقات برود و قهرمانی بیاورد یا مهم هم نیست اگر یکدوره قهرمان نشدیم! نگاه درستی نیست.

وی گفت: فوتسال ما این ظرفیت را دارد و خود بازیکنان هم این یقین را دارند که می توانیم در فینال جام جهانی حضور داشته باشیم، اما نه با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی فوتسال رها شده است

تیم ملی فوتسال رها شده است