مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 13:452020-01-29سياسي

ماندگاری: مکتب حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت، مجاهدت تا شهادت است


کسانی که امروز توان دفاع از ولایت فقیه را دارند و در این زمینه کوتاهی می کنند باید بدانند مورد توجه حضرت زهرا (س) نخواهند بود زیرا مکتب دفاعی ایشان جهاد تا شهادت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم بدرقه فاطمه (س) با حرکت دسته عزاداری عزاداران هیأت الرضا (ع) از میدان فردوسی عصر امروز چهارشنبه 9 بهمن ماه آغاز شد و با تجمع عزاداران در میدان امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و مدیحه سرایی عبدالرضا هلالی ، حمید علیمی، حسین سیب سرخی و ابراهیم رحیمی برگزار شد.

براساس این گزارش حجت الاسلام ماندگاری در این مراسم اظهار داشت: بعد از عملیات کربلای پنج جمعی از رزمندگان به دیدار امام خمینی (ره) رفتند امام به ابراز احساسات آنها پاسخ داد اما بدون سخنرانی مراسم را ترک کرد.

رزمندگان از ایشان درخواست کردند تا سخنرانی داشته باشند اما امام به حاج احمد فرمودند: وقتی این جوانان را می بینم که این شور و شوق را دارند بغض گلویم را می گیرد که اگر آنها در مدینه بودند به حضرت زهرا (س) جسارت نمی شد.

وی ادامه داد: مکتب دفاعیه حضرت زهرا (س) نشان می دهد حتی یک زن نیز می تواند از ولی، دین خدا و ارزش ها یک نفره دفاع کند به همین جهت فرزندش که وظیفه قیام جهانی را دارد می فرماید الگوی من حضرت زهرا (س) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری: مکتب حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت، مجاهدت تا شهادت است

ماندگاری: مکتب حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت، مجاهدت تا شهادت است