مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 11:352020-01-29سياسي

سند تحول و نوسازی حرکت های جهادی 17 بهمن رونمایی می شود


مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت های جهادی گفت: سند تحول و نوسازی حرکت های جهادی 17 بهمن باحضور رییس سازمان بسیج مستضعفین، معاون هماهنگ کننده سپاه و 500 گروه جهادی کشور رونمایی خواهد شد.

- صادق مفرد مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت های جهادی  و مسئول جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: سند تحول و نوسازی حرکت های جهادی 17 بهمن ماه سال جاری باحضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و 500 گروه جهادی کشور رونمایی خواهد شد.

وی افزود: این سند حاصل جلسات متعددی است که در استان های مختلف کشور در یک سال گذشته با موضوع حرکتهای جهادی برگزار شده است.

مفرد تاکیدکرد: یک سالی است که مجمع جهادی جهادگران در کشور تشکیل شده و عزیزانی که نمایندگان گروه های جهادی در سطح کشور هستند به بحث و بررسی در رابطه با موضوعات جهادی پرداخته اند و در طی این مدت نکات و مطالب خود را ارسال کردند و مرکز مطالعات و هدایت حرکت های جهادی و سازمان بسیج دانشجویی هم در طول سال حداقل به 18 استان  از نزدیک سر زده و جلساتی با گروههای جهادی داشتند و با توجه به نکات و مسائلی که پیش روی گروههای جهادی قرار دارد و جلساتی که برگزار شد سند تحول و نوسازی  طراحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول و نوسازی حرکت های جهادی 17 بهمن رونمایی می شود

سند تحول و نوسازی حرکت های جهادی 17 بهمن رونمایی می شود