مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 11:302020-01-29بين الملل

«برلین» میزبان کنفرانس بین المللی «آسیای مرکزی سبز»


کنفرانس بین المللی «آسیای مرکزی سبز» با حضور وزرای امور خارجه کشورهای آسیای مرکزی، آلمان و افغانستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، کنفرانس بین المللی آسیای مرکزی سبز با حضور وزرای امور خارجه کشورهای آسیای مرکزی، آلمان و افغانستان در شهر برلین برگزار شد.

در این کنفرانس وزرای امور خارجه کشورهای آسیای مرکزی، افغانستان، آلمان، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی، کارشناسان برجسته اقلیم و همچنین نمایندگان محافل علمی و اجتماعی، تجارت و رسانه ای شرکت کردند.

هایکو میاس وزیر امور خارجه فدرال آلمان در افتتاح این کنفرانس خاطرنشان کرد که در معرض خطر قرار داشتن کشورهای آسیای مرکزی در برابر تغییرات آب و هوایی به یک عامل جدی تبدیل شده که مستلزم تقویت همکاری های منطقه ای می باشد.

وی افزود: ما از فرآیند های همگرایی در آسیای مرکزی حمایت و علاقه مندیم که این کشورها بتواند به عنوان یک منطقه واحد از منافع خود نمایندگی کند.

سراج الدین مهرالدین وزیر امور خارجه تاجیکستان در سخنان خود جامعه جهانی را به تقویت همکاری ها با در نظر گرفتن تغییر اقلیم و تاثیر آن بر عالم حیوانات و گیاهان دعوت و به ابتکار امامعلی رحمان رییس جمهور این کشور برای ایجاد یک صندوق بین المللی حفاظت یخچال های طبیعی که برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برلین» میزبان کنفرانس بین المللی «آسیای مرکزی سبز»

«برلین» میزبان کنفرانس بین المللی «آسیای مرکزی سبز»