مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 11:172020-01-29حوادث

بیش از 520 کیلوگرم تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان کشف شد


سردار محمد ملاشاهی روز چهارشنبه دراین باره اظهار داشت: در راستای کنترل، حراست و مراقبت از مرزها، مبارزه بیامان با اشرار و قاچاقیان موادمخدر، معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به جهت پوشش و انسداد کامل نوار مرز، ماموران هنگ مرزی جکیگور از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به خاک کشور مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار عملیاتی قرار دادند.

وی بیان کرد: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی سیستان و بلوچستان محورهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص شد و با هماهنگی مقام قضایی چندین تیم پوششی و عملیاتی به منطقه مورد نظر اعزام و به اجرای هدفمند کمین و گشت زنی نامحسوس پرداختند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به اشراف اطلاعاتی مرزداران تعداد 2 دستگاه خودرو حامل موادمخدر شناسایی و جهت توقف خودروها اخطارهای لازم اعلام شد که به دلیل بی توجهی قاچاقچیان به اخطارهای مأموران، مرزداران با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت آنان تیراندازی کردند.

وی افزود: سوداگران مرگ که عرصه را برخود تنگ دیدند پس از بجا گذاشتن محموله موادمخدر با استفاده از تاریکی هوا و وضعیت جغرافیایی منطقه از محل متواری و در این عملیات مرزداران غیور هنگ مرزی جکیگور موفق شدند ضمن توقیف 2 دستگاه خودرو نیسان، مقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 520 کیلوگرم تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان کشف شد

بیش از 520 کیلوگرم تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان کشف شد