مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-29سياسي

5 ویژگی که حضرت زهرا(س) را الگوی شایسته


حضرت زهرا(س) مطیع همسر خود بودند، نام همسر خود را همیشه با احترام صدا می زدند، به وضع ظاهری خود توجه داشتند و همیشه معطر بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجن، امروز شهادت حضرت فاطمه (س) است، مادر شیعیان که تقریبا 18 سال عمر گذراندند اما این 18 سال برای بانوان جامعه ی اسلامی می تواند توشه ی یک عمر زندگی با عزت باشد.

به راستی ما شیعیان که خود را پیرو آن حضرت می دانیم، چه مقدار از سبک زندگی حضرت فاطمه (س) می دانیم، ایشان چه برخوردی با همسر و فرزندان خویش داشتند و در جامعه ی سیاسی آن زمان چه نقشی ایفا می کردند؟ جواب این سوالات را در گفت وگوی زیر بخوانید.

راضیه عباسیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بروجن با اشاره به اینکه بهترین راه برای رسیدن به خدا، الگوی زندگی ائمه (ع) است، گفت: وصال به ائمه موجب پاکی اخلاق و تزکیه می شود از بین معصومین(ع)، زندگی حضرت فاطمه(س) می تواند برای زنان ما الگوی مناسب باشد.

زندگی مشترک معاون فرهنگی حوزه علمی خواهران بروجن ادامه داد: ایشان مطیع همسر خود بودند و حضرت علی(ع) وقتی به ایشان نگاه می کردند غم های خود را از یاد می بردند، بهترین یار و همسر در اجرای فرامین الهی بودند، نام همسر خود را همیشه با احترام صدا می زدند، به وضع ظاهری خود توجه داشتند و همیشه معطر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 ویژگی که حضرت زهرا(س) را الگوی شایسته

5 ویژگی که حضرت زهرا(س) را الگوی شایسته