مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-29سياسي

ایده نهادعلم درباره مناسبات بین نهاد ولایت فقیه، دولت و مردم چیست


بیست وچهارمین قسمت از فصل سیزدهم برنامه «زاویه» به مناسبت پنجاهمین سالگرد درس خارج ولایت فقیه از سوی امام خمینی(ره) با پرداختن به نظام سیاسی ولایت فقیه از قاب شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

- بیست وچهارمین قسمت از فصل سیزدهم برنامه زاویه به مناسبت پنجاهمین سالگرد درس خارج ولایت فقیه از سوی امام خمینی(ره) با پرداختن به نظام سیاسی ولایت فقیه از قاب شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه علوم انسانی زاویه در گام بیست وچهارم خود ضمن بررسی بحث ولایت فقیه و نظام سیاسی برآمده از آن، به نسبت میان نهاد ولایت فقیه، نهاد دولت و مردم می پردازد و از اساتید فقه و علوم سیاسی می پرسد: نهاد علم برای مناسبات بین نهاد ولایت فقیه، نهاد دولت و مردم چه ایده ای دارد؟ حجت الاسلام نجف لک زایی، استاد علوم سیاسی دانشگاه باقرالعلوم (ع) و رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و همچنین حجت الاسلام منصور میراحمدی، استاد علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی، در این برنامه با پرداختن به نظریه ولایت فقیه، درباره ظرفیت های این نظریه و نظام سیاسی برآمده از آن برای تبیین مناسبات میان نهاد ولایت فقیه، نهاد دولت و مردم در ایران به گفت وگو با یکدیگر خواهند نشست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده نهادعلم درباره مناسبات بین نهاد ولایت فقیه، دولت و مردم چیست

ایده نهادعلم درباره مناسبات بین نهاد ولایت فقیه، دولت و مردم چیست