مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 11:052020-01-29پزشكي

ارتقاء بیمارستان 32 تختخوابی فهرج به 72 تخت


رییس شبکه بهداشت و درمان فهرج گفت: مجوز ارتقاء بیمارستان از 32 تختخوابی به 70 تختخوابی از سوی دانشگاه علوم پزشکی اخذ شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق کرمان، حسینی معاون عمرانی امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور پس از بازدید پروژه های بیمارستانی در حال ساخت در بم همچنین به شرق استان سفر کرد و از بیمارستان نیمه تمام 32 تختخوابی فهرج بازدید کرد.

وی با بیان اینکه این بیمارستان در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، عنوان کرد: یکصد میلیارد ریال اوراق اسناد خزانه اسلامی در سال جاری اختصاص یافته است.

حسینی گفت:70  میلیارد ریال نیز از محل مالیات ارزش افزوده به این بیمارستان اختصاص خواهد یافت و همچنین جهت ساخت ساختمان های جانبی بیمارستان کمک خواهد شد.

معاون عمرانی امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور از جذب نیرو برای این بیمارستان خبر داد و عنوان کرد: 84 نفر برای بیمارستان استخدام شده اند و بخشی از تجهیزات این بیمارستان تامین و بخشی دیگر از تجهیزات در حال تامین است.

مجتبی مشکی رییس شبکه بهداشت و درمان فهرج با اشاره به محرومیت شهرستان فهرج اظهار داشت: فهرج یکی از شهرستان های محروم کشور و پراکندگی جمعیت بسیار زیاد است و زیرساخت های بهداشتی در این منطقه بسیار کم است و برای اتمام پروژه ها با کمبود منابع مالی روبه رو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء بیمارستان 32 تختخوابی فهرج به 72 تخت

ارتقاء بیمارستان 32 تختخوابی فهرج به 72 تخت