مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 10:302020-01-29فرهنگي

بر آنیم تا چندصدایی را ارج نهیم


نادر برهانی مرند در آستانه آغاز سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در پیامی به مخاطبان و هنرمندان، این رویداد را فرصتی برای ارج نهادن به چندصدایی و جلوه های هزاررنگ و نقش هنر دانست.

- نادر برهانی مرند در آستانه آغاز سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در پیامی به مخاطبان و هنرمندان، این رویداد را فرصتی برای ارج نهادن به چندصدایی و جلوه های هزاررنگ و نقش هنر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، نادر برهانی مرند، دبیر این رویداد در آستانه آغاز جشنواره پیامی را منتشر کرد.

متن این پیام به این شرح است: اینک این سی و هشتمین دوره از جشنواره تئاتر فجر است که در آستانه آن ایستاده ایم، رویدادی که هم می توان آن را به سادگی یکی از جشنواره های تئاتر دانست و هم می توان صعوبت شکل گیری اش را در میانه پرپیچ و تاب زمانه ای این چنین دید! خانم ها، آقایان، اهالی محترم تئاتر، نویسنده این سطور اعتراف می کند که در سالیان نه چندان دور، روزگاری که خود یکی از شرکت کنندگان این رویداد بی بدیل تئاتر ایران بود، چه بسیار ناملایمات که گریبانش را نگرفت و چه مایه دلتنگی که نداشت از برگزارکنندگان این جشنواره.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر آنیم تا چندصدایی را ارج نهیم

بر آنیم تا چندصدایی را ارج نهیم