مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 10:252020-01-29سياسي

اجازه مخاطره اندازی با دید تفریحی به اراضی کشاورزی نخواهیم داد


فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور گفت: به سودجویان اجازه مخاطره اندازی با دید تفریحی به اراضی کشاورزی داده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای اردبیل ابراهیم حسن آبادی در جلسه معارفه فرمانده یگان حفاظت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه با عنایات ویژه ای که مقام معظم رهبری به مقوله حفاظت از اراضی کشاورزی داشتند مقرر شد یگانهای مستقلی در تمامی استان ها و شهرستان های تابعه آن وظیفه حراست و حفاظت از اراضی کشاورزی را با پشتیبانی سامانه مردمی 131 به عهده بگیرند.

وی بیان کرد: در همین راستا هم با هماهنگی های انجام یافته مقرر شده است همه ساله به میزان مورد نیاز سربازان وظیفه به صورت امریه با مدیریت های امور اراضی استان های کشور همکاری های تنگاتنگی داشته باشند که این سربازان به لباس ها و یونیفرم ها و امکانات دفاعی روز مجهز باشند و آمادگی مقابله با متخلفان به اراضی کشاورزی را از هر لحاظ دارا باشند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور بیان کرد: زمین خواری پدیده شوم، نکوهیده و ناپسندی است که اگر قبل از وقوع جرم با آن با قاطعیت برخورد نشود یقینا خسارت های جبران ناپذیری به اراضی کشاورزی که مستقیماً با امنیت غذایی و استقلال و خودکفایی کشور در ارتباط است وارد خواهد شد و همه باید احسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه مخاطره اندازی با دید تفریحی به اراضی کشاورزی نخواهیم داد

اجازه مخاطره اندازی با دید تفریحی به اراضی کشاورزی نخواهیم داد