مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 08:452020-01-29بين الملل

اردن: رونمایی از معامله قرن روز سیاه فلسطین و هدیه ای رایکان برای اسراییل است


به دنبال رونمایی رییس جمهوری آمریکا از طرح ضد فلسطینی موسوم به معامله قرن ، وزیر امور خارجه اردن تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی را تنها راه تحقق صلح خواند.

- اردن: رونمایی از معامله قرن "روز سیاه" فلسطین و هدیه ای رایکان برای اسراییل است به دنبال رونمایی رییس جمهوری آمریکا از طرح ضد فلسطینی موسوم به "معامله قرن"، وزیر امور خارجه اردن تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی را تنها راه تحقق صلح خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، أیمن الصفدی، وزیر امور خارجه اردن در سخنانی نسبت به رونمایی دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا از طرح صلح خود برای فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به معامله قرن واکنش نشان داد.

وی در این باره ضمن تأکید بر تعهد اردن نسبت به تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی طبق راه حل دو کشوری، تشکیل این کشور را تنها راه تحقق صلح خواند.

وی افزود، اردن خواستار صلح واقعی و عادلانه طبق قطعنامه های قانونی بین المللی است، طوری که به اشغال پایان بدهد و حق و حقوق ملت فلسطین و همچنین منافع اردن را حفظ کند.

الصفدی در ادامه بر ضرورت آغاز مذاکرات جدی و مستقیم برای حل و فصل نهایی مسأله فلسطین در چارچوب حل و فصل همه جانبه آن طبق قانون بین المللی و ابتکار عمل عربی تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن: رونمایی از معامله قرن روز سیاه فلسطین و هدیه ای رایکان برای اسراییل است

اردن: رونمایی از معامله قرن روز سیاه فلسطین و هدیه ای رایکان برای اسراییل است