مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 08:402020-01-29بين الملل

نمایندگان دموکرات آمریکا و رهبر اپوزیسیون انگلیس معامله قرن را محکوم کردند


رونمایی رییس جمهور آمریکا از به اصطلاح معامله قرن برای حل مساله فلسطین با موجی از انتقادها در داخل کشورش مواجه شد و بسیاری از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا این طرح را به عنوان اقدامی یکجانبه که منجر به از بین رفتن هرگونه شانس تشکیل کشور فلسطین واقعی می شود، - نمایندگان دموکرات آمریکا و رهبر اپوزیسیون انگلیس معامله قرن را محکوم کردند رونمایی رییس جمهور آمریکا از به اصطلاح "معامله قرن" برای حل مساله فلسطین با موجی از انتقادها در داخل کشورش مواجه شد و بسیاری از نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا این طرح را به عنوان اقدامی یکجانبه که منجر به از بین رفتن هرگونه شانس تشکیل کشور فلسطین واقعی می شود، محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در همین راستا رشیده طلیب، نماینده دموکرات مسلمان و فلسطینی الاصل کنگره آمریکا عنوان کرد: این نمایش سیاسی به هیچ وجه ما را به صلح یا عدالت نزدیکتر نخواهد کرد.

من به عنوان یک نماینده کنگره آمریکا این طرح را یک طرح شکست خورده می دانم.

این به اصطلاح معامله قرن در همان روزی که بنامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل رسما از بابت اتهامات فساد کیفرخواست دریافت کرده انتشار یافته است.

برنی سندرز، سناتور آمریکایی و از نامزدهای ریاست جمهوری حزب دموکرات این کشور هم گفت، واشنگتن باید برقراری یک توافق عادلانه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان دموکرات آمریکا و رهبر اپوزیسیون انگلیس معامله قرن را محکوم کردند

نمایندگان دموکرات آمریکا و رهبر اپوزیسیون انگلیس معامله قرن را محکوم کردند