مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 08:102020-01-29سياسي

395 روستا با جمعیت 750 هزار نفر از آب بهداشتی بهره مند شده اند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی روستایی از سال 1397 در 14 شهرستان آغاز شده است گفت: 395 روستا با جمعیت 750 هزار نفر از آب بهداشتی بهره مند شده اند.

- حمیدرضا جانباز در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص طرح 1500 متر مکعبی آبرسانی کوثر در شهریار اظهار داشت: مردم خوب روستای کردزار در انقلاب اسلامی نقش خوبی داشته اند و امیدواریم افتتاح این پروژه بخشی از نیاز منطقه را مرتفع سازد.

جانباز در ادامه با بیان اینکه اجرای جمع آوری فاضلاب در روستاها را آغاز کزده ایم گفت: پروژه های خوبی در حوزه تجمیع آب ها در دستور کار دولت بوده است و در زمینه های مختلف نگاه ویژه به روستاها بوده که باید از دولت تشکر کنیم.

وی ادامه داد: باید تحول و توسعه روستاها ادامه دار باشد و با برنامه ریزی از آب های سطحی نیز در این شهرستان بهره مند شویم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه این پروژه از سال 1397 در 14 شهرستان آغاز شد و به بهره برداری رسید گفت: از ابتدای دولت دوازدهم اقدامات متعددی برای آبرسانی روستایی انجام شد به گونه ای که 395 روستا تاکنون با جمعیت 750 هزار نفر از آب سالم و بهداشتی بهره مند شده اند.

جانباز عنوان داشت: آبرسانی روستایی در کشور اتفاق بسیار بزرگی در این دولت بود که اکنون سرعت زیادی یافته است، تصفیه خانه ششم زودتر از مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

395 روستا با جمعیت 750 هزار نفر از آب بهداشتی بهره مند شده اند

395 روستا با جمعیت 750 هزار نفر از آب بهداشتی بهره مند شده اند