مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 07:552020-01-29ورزشي

شهرداری بندرعباس به دنبال تکرار شگفتی/ جدال ته جدولی ها


مهرام بعد از دو باخت متوالی مقابل رقیبانش در لیگ برتر بسکتبال باید فردا رو در روی تیمی قرار بگیرد که رقیب نیست اما در دور رفت یقه این تیم را گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لیگ برتر بسکتبال فردا با برگزاری 7 دیدار وارد هفته بیست و سوم (دهم از مرحله برگشت) می شود؛ جاییکه در آن بازیکنان مهرام باید مقابل تیمی قرار بگیرند که نه رقیب است نه مدعیِ بالانشین اما می تواند خطرناک باشد.

در نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال مهرام در بندرعباس مقابل شهرداری این شهر شکست خورد.

حالا شاگردان مصطفی هاشمی در شرایطی باید مجدد رو در روی این تیم جنوبی قرار بگیرند که طی دو هفته گذشته برابر پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان متحمل شکست شدند همین مسئله فاصله این تیم با حریفانی مانند شیمیدر و آویژه صنعت را کمتر کرد.

(با لحاظ کردن بازی های معوقه) در هر صورت فردا فرصتی است برای مصطفی هاشمی و بازیکنانش در تیم مهرام که بعد از دو باخت پی در پی بتوانند صاحب برد شوند و اینگونه هم مسیری که در آن قرار گرفته اند را تغییر دهند و هم شکست دور از انتظار نیم فصل اول را جبران کنند.

در این هفته از مسابقات تیم صدرنشین یعنی شهرداری گرگان که هفته گذشته نتیجه جدال حساس برابر مهرام را به سود خود تمام کرد میزبان تیم ته جدولی مس کرمان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری بندرعباس به دنبال تکرار شگفتی/ جدال ته جدولی ها

شهرداری بندرعباس به دنبال تکرار شگفتی/ جدال ته جدولی ها