مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 07:452020-01-29سياسي

طرح معامله قرن در پی تنگ تر کردن حلقه محاصره فلسطینیان است


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با غیرقابل قبول دانستن طرح معامله قرن از سران کشورهای جهان خواست تا در نشستی فوق العاده از طریق سازمان ملل متحد، - یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با غیرقابل قبول دانستن طرح معامله قرن از سران کشورهای جهان خواست تا در نشستی فوق العاده از طریق سازمان ملل متحد، سازمان جنبش عدم تعهد و سازمان کنفرانس اسلامی از تنگ تر شدن محاصره مردم فلسطین و غزه جلوگیری کنند.

ولی الله نانواکناری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح ترامپ آشکارا اقدامی خصمانه، ظالمانه و یکجانبه است که درصدد بیشتر کردن فشار بر ساکنان مسلمان کرانه باختری، غزه و قدس شریف است.

وی طرح معامله قرن ترامپ را طرحی استحماری و استعماری دانست و گفت: با بررسی بخش های منتشر شده این طرح و تطبیق آن با نقشه فلسطین و غزه به خوبی می توان تنگ تر شدن حلقه محاصره عجیب وغریب فلسطینیان را دید.

به عقیده بنده ترامپ و نتانیاهو با این طرح در فکر محو ساکنان مسلمان فلسطین از صحنه روزگار هستند.

نماینده مردم بابلسر در مجلس ادامه داد: ترامپ با طرح معامله قرنش ظالمانه بر علیه مردم مسلمان فلسطین و غزه اقدام می کند من امیدوارم مردم فلسطین با متحدتر و منسجم تر شدن شان، مقاومت بیشتری از خود نشان داده و سیلی محکمی به سران آمریکا و اسراییل بزنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح معامله قرن در پی تنگ تر کردن حلقه محاصره فلسطینیان است

طرح معامله قرن در پی تنگ تر کردن حلقه محاصره فلسطینیان است