مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 07:252020-01-29سياسي

کارشناس مذهبی: اسلام بدون ولایت هیچ است


حجت الاسلام سید جمال الدین نورالدینی روز چهارشنبه در جمع عزاداران حضرت فاطمه زهرا (س) در دفتر امام جمعه یزد افزود: اساسی ترین رکن دین، ولایت و امامت است و سعادت دنیا و آخرت در گرو ولایتمداری و تمسک به ارزش های دینی و انقلابی است .

مشاور نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی یزد ادامه داد: حضرت زهرای مرضیه (س) را باید شهید حقیقی ولایت ذکر کرد که همه هستی خود را خالصانه برای احیای مکتب و ترویج ارزش های معنوی فدا کرد و هیچگاه از مسیر حقیقت جدا نشد .

این مبلغ مذهبی اظهارداشت: اگر شهید سلیمانی در پیش مردم ما و ملت های مسلمان خیلی ارزش و محبوبیت دارد به خاطر ولایتمداری عمیق او و جدا نشدن از خط راستین ولایت و امامت بود.

نورالدینی تصریح کرد: باید همواره سیره ائمه هدی (ع) و شهدای والامقام به نسل جوان منتقل شود زیرا عزت امت اسلام و ملت قهرمان ما در گرو همبستگی و ولایتمداری قرار دارد .

وی تاکید کرد: انس و الفت نسل جوان ما با امامان معصوم (ع) و شهیدان موجب شکست توطئه های فرهنگی استکبارجهانی شده است و باید مبلغان دینی در راستای ترویج اخلاق و ارزش های الهی تلاش کنند.

در این مراسم که با حضور آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، تعدادی از مسووالان و مردم شهید پرور شهر یزد برگزار شد چند کارشناس مذهبی در سخنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس مذهبی: اسلام بدون ولایت هیچ است

کارشناس مذهبی: اسلام بدون ولایت هیچ است