مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 07:252020-01-29سياسي

به شدت به انتخاباتی باشکوه و پر رونق نیازمند هستیم


جلسه دیدار اعضای شورای مرکزی کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب با معاون اول رییس جمهور برگزار شد و جهانگیری در این دیدار تاکید کرد که مسئولین باید به دور از مصلحت اندیشی شخصی و گروهی به فکر منافع ملی و آینده کشور باشند.

- جلسه دیدار اعضای شورای مرکزی کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب با معاون اول رییس جمهور برگزار شد و جهانگیری در این دیدار تاکید کرد که مسئولین باید به دور از مصلحت اندیشی شخصی و گروهی به فکر منافع ملی و آینده کشور باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به این که در آستانه دهه فجر قرار داریم ، گفت: زندانیان سیاسی قبل از انقلاب بیش از دیگران در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته و در این راه از خودگذشتگی کرده اند و امروز نیز بدون توقع و ادعا در میدان مبارزه حضور دارند.

وی با اشاره به برخی پیشنهادات و دیدگاه های اعضای شورای مرکزی کانون زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب در خصوص مسائل مختلف کشور خاطرنشان کرد: دولت از نظرات و پیشنهادات همه صاحب نظران برای برون رفت از مشکلات استقبال می کند و آماده دریافت این نظرات و پیشنهادات است.

وی در ادامه به تبیین شرایط کشور در بخش های مختلف پرداخت و گفت: امروز کشور در یکی از سخت ترین شرایط منطقه ای، جهانی و داخلی در دوران پس از انقلاب اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به شدت به انتخاباتی باشکوه و پر رونق نیازمند هستیم

به شدت به انتخاباتی باشکوه و پر رونق نیازمند هستیم