مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 06:152020-01-29اجتماعي

تشکیل 8 کلاس درس استثنایی در خراسان شمالی


رییس اداره آموزش وپرورش استثنایی خراسان شمالی از تشکیل 8 کلاس درس دانش آموزان استثنایی در روستاهای استان خبر داد و گفت: یک هزار و 639 دانش آموز با نیاز ویژه استان در 306 مدرسه عادی تحصیل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش استان علی متقیان در چهارمین جلسه مدیران مدارس استثنایی و مدیران مراکز اختلالات و مشکلات ویژه یادگیری استان افزود: یک هزار و 387 دانش آموز استثنایی در 79 مدرسه تحصیل می کنند.

وی ادامه داد: تحصیل دانش آموز با نیاز ویژه در مدارس عادی طرح تلفیقی و فراگیر نام دارد که یک هزار و 639 نفر در 306 مدارس تحصیل می کنند.

علی متقیان خاطرنشان کرد: در حوزه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان استان به 100 درصد اهداف دست یافته ایم که بیش از 18 هزار نوآموز موردسنجش قرارگرفته اند.

وی بیان کرد: به همت همکاران حوزه استثنایی 5 کتاب درزمینه یادگیری تألیف شده که برای سال جاری 730 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح خدمات حمایتی ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه اعم از هزینه های جراحی، کاشت تعمیر یا تعویض قطعات حلزون، داروهای مستمر، خدمات بیمارستانی مانند جراحی، بستری و شیمی درمانی، خدمات پاراکلینکی، خدمات حمایتی مداخله ای و هم چنین خدمات ویژه دندانپزشکی در نظر گرفته شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 8 کلاس درس استثنایی در خراسان شمالی

تشکیل 8 کلاس درس استثنایی در خراسان شمالی