مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 بهمن 1398 ساعت 02:302020-01-28دانش

تغییر برنامه درسی دانشگاه ها رسیدن به منویات مقام معظم رهبری است


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: باید برای سرعت بخشیدن به پیشرفت علم و فناوری و رسیدن به منویات مقام معظم رهبری دروس مختلف تحصیلی را در دانشگاه ها مورد بازنگری قرار داده و برنامه های درسی را تغییر دهیم.

- محمد طالعی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه دانشگاه های امروز نیازمند یک تحول بنیادین هستند،گفت: در حال حاضر 80 درصد مراکز رشد ما که برای آمادگی دانشجویان در ارائه ایده راه اندازی شده اند نمی تواند آن تحولی که نیاز دانشجو است را ایجاد کنند، امروز باید به مقوله اشتغال با نگاه ویژه ای سرمایه گذاری شود.

  * تحول بنیادی نیاز دانشگاه های امروز وی افزود: دانشگاه ها امروز نیازمند یک تحول بنیادین هستند به طوری که در سند 2020 ، 17هدف مشخص شده است که در بحث چهارم آن تنها در بخش آموزش و پرورش بیش از دویست هدف فرعی وجود دارد که هیچکدام اجرا نمی شود در حالی که زیرساخت های لازم برای آنها وجود دارد.

* محیط دانشگاهی متناسب با فعالیت کارآفرینی نداریم طالعی تصریح کرد:در حال حاضر نیروی انسانی مناسب و همچنین محیط دانشگاهی متناسب با فعالیت کارآفرینی نداریم که برای حل این مشکل باید در حوزه آموزشی دوره های کارآفرینی ایجاد کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر برنامه درسی دانشگاه ها رسیدن به منویات مقام معظم رهبری است

تغییر برنامه درسی دانشگاه ها رسیدن به منویات مقام معظم رهبری است