مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 23:052020-01-28سياسي

آتش نشانی خارگ افتتاح می شود/ اجرای طرح های متنوع فرهنگی


شهردار خارگ از اجرای طرح های متنوع فرهنگی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: ساختمان آتش نشانی خارگ افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحمید صفایی عصر سه شنبه در حاشیه جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر خارگ از آمادگی کامل مجموعه شهرداری در هرچه باشکوه تر برگزار شدن ویژه برنامه های این ایام خبر داد.

شهردار خارگ اضافه کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ آماده است تا با اهتمام و برنامه ریزی هدفمند همه توان و ظرفیت های خود را برای اجرای شایسته ویژه برنامه های دهه مبارک فجر به کار گیرد.

وی افزود: جریان سازی و آگاهی بخشی ارزش های والای انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با برنامه ریزی صورت گرفته به صورت درخوری به شهروندان فهیم جزیره ارائه خواهد شد و امید است که بتواند تأثیرات مثبت و رضایت بخشی را در جامعه بگذارد.

صفایی تصریح کرد: مجموعه شهرداری و شورا در کنار افتتاح پروژه شاخص احداث ساختمان آتش نشانی که پس از 50 سال از افتتاح این شهرداری در دهه مبارک فجر امسال افتتاح خواهد شد، برنامه های فرهنگی متنوعی را نیز در بزرگداشت ایام الله دهه فجر تدارک دیده است.

وی ادامه داد: از جمله این اقدامات می توان به آذین بندی شهر متناسب با ایام حاضر، تولید و ارائه محتوای سمعی و بصری از ارزش های انقلاب، مشارکت در برنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی خارگ افتتاح می شود/ اجرای طرح های متنوع فرهنگی

آتش نشانی خارگ افتتاح می شود/ اجرای طرح های متنوع فرهنگی