مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 21:162020-01-28سياسي

انقلاب اسلامی بر اساس نسخه الهی آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا حجت الاسلام سید محسن شفیعی عصر سه شنبه در مراسم روضه حضرت زهرا (س) و گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای اهواز اظهار داشت : آتشی که در دل های آزادگان عالم با شهادت سردار رشید اسلام روشن شد، شعله های برخاسته از اخلاص این شهید والامقام بود.

وی افزود: اخلاص در مکتب اهل بیت (ع) برای ما توصیه شده چرا که آنچه برای خدا باشد، بی شک رشد و نمو پیدا کرده و در غیر این صورت بی ارزش است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان ادامه داد: شاید در زمینه اخلاص سخنرانی های فراوانی انجام شود اما اثرگذاری هیچ یک از این منبرها به اندازه آنچه که سیره و سلوک حاج قاسم سلیمانی در جامعه ما بود را نداشته باشد.

حجت الاسلام شفیعی گفت: پس از دوران دفاع مقدس برخی از چهره های مطرح ماموریت خود را تمام شده دانستند و بعضا وارد کارهای اقتصادی و عرصه های عادی زندگی روزمره شدند اما حاج قاسم سلیمانی این میدان را رها نکرد و ماموریت خود را ادامه داد.

وی اظهار داشت : وقتی قرار شد در دهه 90 فیلمی از زندگی این سردار رشید اسلام ساخته شود ، این شهید والا مقام به سازنده فیلم می گوید که من سربازی از سربازان ولایت بیش نیستم که تنها پس از شهادتم هر کاری می خواهید، می توانید انجام دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی بر اساس نسخه الهی آغاز شد

انقلاب اسلامی بر اساس نسخه الهی آغاز شد