مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 20:352020-01-28سياسي

گام بلند صداوسیمای یزد از دهه فجر تا انتخابات و نوروز با برنامه های جذاب


هم زمان با ایام الله دهه مبارک فجر و زمزمه برگزاری انتخابات 98، معاونت های صدا، سیما و خبر مرکز یزد در تکاپوی تهیه و پخش برنامه ها، مستندها و گزارش های خبری برای انتخابات 98 و حضور حداکثر مردم پای صندوق های رأی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس یزد، دو نشست خبری احمد پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد معاونان صدا، سیما، خبر و فضای مجازی و نشست خبری علی پور میرزایی مسؤول بسیج دانشجویی استان یزد با فواصل زمانی کوتاهی با حضور پررنگ خبرنگاران برگزار شد.

درحالی که هفته گذشته سفر رییس قوه قضاییه به یزد هفته کاری شلوغی را برای خبرنگاران استان رقم زد و بلافاصله هم نشست های هماهنگی ستاد دهه فجر استان یزد آغاز شد و چهار شهید گمنام دفاع مقدس هم وارد یزد شده اند؛ این هفته نیز برای خبرنگاران روزهای پرکاری خواهد بود که تا پایان هفته و سپس تا پایان دهه مبارک فجر ادامه می یابد.

صداوسیما که به مناسبت های مختلف بیش از رسانه های دیگر تولیدات متنوعی را پخش می کند امسال با توجه به هم زمانی ایام الله دهه فجر، انتخابات 98 و نیز در پیش بودن سال جدید و بحث میراث جهانی یزد، روزهای پرکار و شلوغی را برای متصدیان، تهیه کنندگان، کارگردانان، گزارشگران و خبرنگاران رقم زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام بلند صداوسیمای یزد از دهه فجر تا انتخابات و نوروز با برنامه های جذاب

گام بلند صداوسیمای یزد از دهه فجر تا انتخابات و نوروز با برنامه های جذاب