مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 20:352020-01-28بين الملل

مصر از معامله قرن آمریکا جانبداری کرد


وزارت خارجه مصر در واکنش به اعلام مفاد طرح «معامله قرن»، با صدور بیانیه ای از آنچه تلاش های مداوم دولت آمریکا به منطور دستیابی به صلح جامع و عادلانه در خصوص موضوع فلسطین نامید، - وزارت خارجه مصر در واکنش به اعلام مفاد طرح معامله قرن ، با صدور بیانیه ای از آنچه تلاش های مداوم دولت آمریکا به منطور دستیابی به صلح جامع و عادلانه در خصوص موضوع فلسطین نامید، تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه النشره، وزارت امور خارجه مصر با صدور بیانیه ای از آنچه تلاش های مداوم دولت آمریکا به منطور دستیابی به صلح جامع و عادلانه در خصوص موضوع فلسطین نامید، تشکر کرد.

وزارت خارجه مصر مدعی شد که این گونه تلاش ها به حمایت از صلح و ثبات در غرب آسیا کمک می کند و به نزاع فلسطینی ها و اسراییلی ها خاتمه می دهد.

وزارت خارجه مصر با حائز اهمیت دانستن طرح دولت آمریکا برای دستیابی به حل و فصل موضوع فلسطین، مدعی شد که این امر با برپایی دولت مستقل و دارای حاکمیت بر اراضی اشغالی فلسطینی تمام حقوق مردم فلسطین را طبق قوانین و مقررات بین المللی به آنها بازمی گرداند.

وزارت خارجه مصر همچنین طرفین را به بررسی دقیق تمام ابعاد طرح آمریکا برای صلح و گشودن کانال های مذاکره تحت نظارت واشنگتن فراخواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر از معامله قرن آمریکا جانبداری کرد

مصر از معامله قرن آمریکا جانبداری کرد