مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 20:102020-01-28بين الملل

مصر از آمریکا به دلیل معامله قرن تشکر کرد


وزارت خارجه مصر در بیانیه ای به دنبال رونمایی از معامله قرن آمریکا، از فلسطینی ها و صهیونیست ها خواست این طرح را بررسی و بر سر آن گفت وگو کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه مصر شامگاه سه شنبه (هشتم بهمن) به دنبال رونمایی از طرح سازش تحمیلی آمریکا در فلسطین اشغالی، آن را طرح مهمی دانست.

در این بیانیه، جمهوری مصر از آنچه که تلاش های آمریکا برای حصول صلح فراگیر و عادلانه در ماجرای مسئله فلسطین دانست، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه الیوم السابع، وزارت خارجه مصر اعلام کرد که این گونه تلاش های آمریکا به ثبات و امنیت در غرب آسیا کمک خواهد کرد و پایانی برای نزاع فلسطینیان و اسراییلی ها خواهد بود.

وزارت خارجه مصر معامله قرن آمریکا با اهمیت دانست و گفت که اهمیت این ابتکار دولت آمریکا به دلیل اهمیت آن در دست یابی به راه حل برای مسئله فلسطین است.

قاهره مدعی شد که این طرح آمریکا همه حقوق مشروع و قانونی مردم فلسطین را محقق خواهد کرد از جمله تشکیل دولت مستقل فلسطینی.

وزارت خارجه مصر همچنین از فلسطینی ها و رژیم صهیونیستی خواست چشم انداز و طرح آمریکا برای تحقق صلح ادعایی را دقیق بررسی کنند و از ابعاد این طرح مطلع شوند و کانال های گفت وگو با نظارت آمریکا بین خود ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر از آمریکا به دلیل معامله قرن تشکر کرد

مصر از آمریکا به دلیل معامله قرن تشکر کرد