مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 20:102020-01-28سياسي

حدود 6 ماه از مطالبه های کارگران شهرداری اهواز پرداخت نشده است


حدود 6 ماه از مطالبه های کارگران شهرداری اهواز پرداخت نشده و باید برای حل این مشکل چاره ای اندیشیده شود.

- اهواز- عضو شورای شهر اهواز گفت: حدود 6 ماه از مطالبه های کارگران شهرداری اهواز پرداخت نشده و باید برای حل این مشکل چاره ای اندیشیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا ایزدی عصر امروز سه شنبه در جلسه علنی شورای شهر اهواز اظهار کرد: برخی کارگران به شورا می آمدند و ادعای مطالبه های خود را می کردند.

عضو شورای شهر اهواز افزود: حدود 6 ماه از مطالبه های آنها و 6 ماه از حقوقشان نیز پرداخت نشده است؛ این 6 ماه بابت سال های 95 و 94 بوده است؛ یعنی بابت اینکه شورای پنجم شروع به کار کرده هر ماه حقوق پرداخت کرده است.

ایزدی بیان کرد: به رغم اینکه امسال 38 درصد افزایش حقوق داشتیم اما باز هم از 900 میلیون تومان ماهانه به یک میلیارد و 350 میلیون تومان پرداخت شده اما پیمانکار حدود 6 ماه را طلب کار است و کارگران هم نیز 6 ماه است که حقوق نگرفته اند.

وی ادامه داد: متأسفانه با این شرایط به دلیل ساخت وساز نبودن و درآمدی که شهرداری دارد طی دو، سه سال گذشته متأسفانه مطالبات پیمانکار و به تبع آن کارگران پرداخت نشده است.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: به علت درآمد کم شهرداری که دارد آن ساخت و سازهایی که متأسفانه کاهش یافته است، شهرداری نمی تواند بدهی های گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 6 ماه از مطالبه های کارگران شهرداری اهواز پرداخت نشده است

حدود 6 ماه از مطالبه های کارگران شهرداری اهواز پرداخت نشده است