مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 19:402020-01-28سياسي

برای افزایش مشارکت در انتخابات به نشاط سیاسی نیاز داریم


فرماندار نیشابور به بیان اینکه برای افزایش مشارکت در انتخابات به نشاط سیاسی نیاز داریم، گفت: احزابی که در نظام سیاسی دارای شناسنامه هستند، - حق نشاط سیاسی در انتخابات را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا قامتی سه شنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: با شام هایی که در حال حاضر هزینه می شود اگر بصورت مستقیم دارای شائبه انتخاباتی باشد برخورد خواهد شد.

وی افزود: برای افزایش مشارکت در انتخابات نیاز به نشاط سیاسی داریم، بر این اعتقادیم احزابی که در نظام سیاسی دارای شناسنامه هستند، حق نشاط سیاسی در انتخابات را دارند.

فرماندار نیشابور بیان کرد: اجازه التهاب خارج از سیستم قانونی در شهرستان را نخواهیم داد، از همین رو در این زمینه کمیته هایی تشکیل شده که این التهابات را شاهد نباشیم.

وی ابراز کرد: سند توسعه نیشابور تا پایان سال 98 آماده می شود و برنامه های این سند به صورت 4 و 5 ساله خواهد بود.

قامتی با اشاره به تأسیس فرودگاه نیشابور اظهار کرد: در این مورد بصورت اقناعی صحبت شده است و دولت در بخش فرودگاهی به دلیل هزینه های زیادی که وجود دارد، کمتر ورود پیدا می کند.

وی ادامه داد: این فرودگاه بر اساس استانداردهای روز اروپایی خواهد بود، همچنین در تشکیل جلسه تفاهم نامه فرودگاه نیشابور هیچ گونه شتاب زدگی صورت نگرفته است و با برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای افزایش مشارکت در انتخابات به نشاط سیاسی نیاز داریم

برای افزایش مشارکت در انتخابات به نشاط سیاسی نیاز داریم