مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 18:502020-01-28اقتصادي

صادرکننده واقعی قربانی تصمیمات غلط مدیران شده است


رییس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: نفس صادرکنندگان واقعی با تصمیمات غلط مدیران به شماره افتاده و این سربازان جبهه اقتصادی قربانی اشتباهات برنامه های غیرکارشناسی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جلسه اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین سه شنبه شب در یکی از شرکت های تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد.

در این جلسه که سعید نبیل رییس سازمان صمت استان قزوین، مهدی بخشنده رییس اتاق بازرگانی استان، مهدی عبدیان رییس اتحادیه صادرکنندگان استان، حسین زکی زاده مدیرکل اقتصادی استانداری قزوین و رضایی مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین هم حضور داشتند در خصوص هماهنگی برای سفر یک روزه وزیر صنعت به استان و مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تبادل نظر شد.

مهدی بخشنده در این جلسه اظهار داشت: در شرایط سخت اقتصادی هر روز شاهد مقرراتی هستیم که به ضرر صادرکننده و تولیدکننده است و این رویکرد همه ما را نگران کرده است.

وی بیان کرد: در هیچ کجای دنیا از صادرکننده مالیات دریافت نمی شود تا زمینه رونق آن مهیا شود اما در کشور ما در بدترین شرایط اقتصادی همچنان صادرکنندگان باید مالیات بدهند و ارزش افزوده خود را نیز ماه ها بعد دریافت کنند.

صادرکننده را قربانی نکنید صادرکننده نمونه کشور در ادامه تصریح کرد: هر روز یک بخشنامه جدید را ابلاغ می کنند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرکننده واقعی قربانی تصمیمات غلط مدیران شده است

صادرکننده واقعی قربانی تصمیمات غلط مدیران شده است