مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 18:152020-01-28اقتصادي

دولت صادرکنندگان را به حال خود رها کند / انتظار کمک نداریم


رییس اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین گفت: وضع قوانین دست و پاگیر و بخشنامه های متعدد یک شبه مانع تولید و صادرات است لذا از دولت می خواهیم صادرکنندگان را به حال خود رها کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین در یکی از واحدهای تولیدی سفره های یک بار مصرف در شهرک صنعتی کاسپین قزوین برگزار شد.

در این جلسه که سعید نبیل رییس سازمان صمت استان قزوین، مهدی بخشنده رییس اتاق بازرگانی استان، مهدی عبدیان رییس اتحادیه صادرکنندگان استان، حسین زکی زاده مدیرکل اقتصادی استانداری قزوین و رضایی مدیرعامل شهرک صنعتی کاسپین هم حضور داشتند ضمن طرح مشکلات صادرکنندگان در خصوص هماهنگی برای سفر یک روزه وزیر صنعت به استان و مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تبادل نظر شد.

مهدی عبدیان در این نشست اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان با فشار تحریم ها به دنبال ایجاد نارضایتی در میان مردم و متوقف کردن چرخ تولید هستند باید مسئولان دولتی با تدبیر منطقی برای حل مشکلات تولیدکننده و صادرکنندگان همت کنند.

وی بیان کرد: قطع وابستگی نفتی و نرخ ارز موجب شد تا شرایطی فراهم شود که صادرات رونق بگیرد اما مدیریت و تصمیمات اشتباه مدیران کشوری موجب شده فرصت ها از دست رفته و شرایط حادتری ایجاد شود و تداوم این روند منطقی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت صادرکنندگان را به حال خود رها کند / انتظار کمک نداریم

دولت صادرکنندگان را به حال خود رها کند / انتظار کمک نداریم