مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 17:182020-01-28ورزشي

تشریح عملکرد نظام اسلامی محور برنامه های دهه فجر استان مرکزی باشد


بهروز اکرمی عصر سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه های دهه مبارک فجر استان مرکزی، افزود: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای زمینه سازی مشارکت گسترده مردم در انتخابات است و باید از این فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام استفاده کرد.

وی ادامه داد: لازم است همه اعضای ستاد و کمیته ها نسبت به مسوولیت های واگذار شده متعهد باشند و اصناف و شهرداری ها نسبت به فضاسازی شهر و برگزاری برنامه های متفاوت نسبت به سال های گذشته اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: مسئولان باید تعامل خود را با رسانه ها افزایش داده و گزارش فعالیت ها و تصمیمات اتخاذ شده در جهت خدمت به مردم را اطلاع رسانی کنند.

اکرمی اظهار داشت: انتظار این است که در ایام الله دهه مبارک فجر، همه کمیته ها علاوه بر اقدامات معمول، برنامه هایی متفاوت نسبت به دیگر ایام سال داشته باشند وی ادامه داد: دهه فجر، یادآور جانفشانی ها و از خودگذشتگی های ملت ولایتمدار ایران اسلامی است و تمامی اقشار مردم و مسئولان باید یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی بدارند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی نیز گفت: بیش از 6 هزار و 450 برنامه ورزشی، فرهنگی و اجتماعی ویژه دهه مبارک فجر در استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح عملکرد نظام اسلامی محور برنامه های دهه فجر استان مرکزی باشد

تشریح عملکرد نظام اسلامی محور برنامه های دهه فجر استان مرکزی باشد