مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 17:182020-01-28اقتصادي

طرح توسعه منظومه روستایی در گچساران آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، غلامرضا امیدوار روز سه شنبه در نشست هماهنگی این طرح اظهار داشت: این طرح با پیگیری های مسئولان و به دلیل وجود زیرساخت های اولیه مطلوب روستایی چون طرح های هادی به صورت پایلوت در گچساران اجرا می شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: روستاهای گچساران که در گام نخست انقلاب شاهد انجام زیرساخت های مختلفی چون جدول گذاری،آسفالت معابر، ایجاد فضای سبز، پارک های تفریحی و تاسیسات زیربنایی چون آب،برق و گاز بوده در گام دوم انقلاب با اجرایی شدن این طرح شاهد تحول در معیشت مردم خواهد بود.

وی تصریح کرد:مطالعات طرح توسعه منظومه روستایی با هدف توسعه پایدار و با رویکرد اقتصادی، اجتماعی و اشتغال زایی در گچساران از سوی مشاوران انجام شده است.

امیدوار بیان کرد: تسهیل گرانی نیز برای شناسایی ظرفیت های توسعه و اشتغال در روستاهای گچساران انتخاب شده است.

وی عنوان کرد: تسهیلگران در روستاهایی ماننددیل،آرو،مارین،اسپر،گبرستان، نازمکان و سرتیره کار شناسایی ظرفیت ها و افراد علاقه مند اجرای طرح های اشتغالزا را آغاز کرده اند.

امیدوار ابراز داشت: طرح های بومگردی، تولید و بسته بندی مواد غذایی از جمله ظرفیت های شناسایی شده در روستاهای بویراحمد گرمسیری است که افرادی نیز متقاضی انجام آن شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه منظومه روستایی در گچساران آغاز شد

طرح توسعه منظومه روستایی در گچساران آغاز شد