مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 16:402020-01-28اجتماعي

«دستان آسمان» فردا از یزد پخش زنده تلویزیونی می شود


مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: هجدهمین برنامه زنده تلویزیونی دستان آسمان با موضوع موقوفات و بقاع متبرکه یزد از شبکه یک سیما به صورت زنده روی آنتن می رود.

- هادی علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هجدهمین قسمت از مجموعه زنده تلویزیونی دستان آسمان با موضوع معرفی امامزادگان، بقاع متبرکه و موقوفات استان یزد به مدت دو روز از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

وی با بیان این اینکه یزد دومین میزبانی برنامه از مجموعه دستان آسمان را بر عهده دارد، افزود: این برنامه فردا چهارشنبه نهم بهمن ماه از ساعت 8 صبح و با حضور استاندار یزد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد و نیز دو تن از شاعران و مداحان اهل بیت در امامزاده سید جعفرمحمد (ع)، از شبکه یک سیما پخش می شود.

علیزاده ادامه داد: قسمت بعدی برنامه دستان آسمان نیز پنجشنبه 10 بهمن ماه از ساعت 7:30 با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد، چند تن از واقفان و شاعران این استان به روی آنتن می رود.

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اظهار داشت: معرفی ابعاد مختلف سنت حسنه وقف و بیان گوشه ای از آثار و برکات احسان ماندگار وقف از مهم ترین اهداف این مجموعه تلویزیونی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دستان آسمان» فردا از یزد پخش زنده تلویزیونی می شود

«دستان آسمان» فردا از یزد پخش زنده تلویزیونی می شود