مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 16:152020-01-28اقتصادي

دولت ایران بخش خصوصی را برای توسعه روابط اقتصادی حمایت کند


زمینه همکاری و تبادل تجاری ایران و بنگلادش فراهم است و دولت ایران بخش خصوصی را برای توسعه روابط اقتصادی گلستان و بنگلادش حمایت کند.

- گرگان- سفیر بنگلادش در ایران گفت: زمینه همکاری و تبادل تجاری ایران و بنگلادش فراهم است و دولت ایران بخش خصوصی را برای توسعه روابط اقتصادی گلستان و بنگلادش حمایت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ای اف ام گوسال اعظم سارکار عصر سه شنبه در دیدار با استاندار گلستان اظهار کرد: گلستان استان زیبا و جذابی است و مشخصه های طبیعی و آب و هوایی نزدیکی با بنگلادش دارد و علاقمند به سرمایه گذاری و همکاری مشترک اقتصادی هستیم.

وی افزود: زمینه همکاری و تبادل تجاری ایران و بنگلادش فراهم است و روابط اقتصادی گلستان و بنگلادش توسعه می یابد.

سفیر بنگلادش در ایران ادامه داد: در بازدیدهای میدانی انجام شده اطلاعات کلی از گلستان به دست آورده ایم و امید داریم دولت ایران بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری حمایت کند.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاران بنگلادشی حاضر به توسعه همکاری های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری در ایران و به ویژه استان گلستان است و امید داریم دولت حمایت لازم را از سرمایه گذار داشته باشد.

سارکار تاکید کرد: سرمایه گذار بنگلادشی آماده سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت بندر در گلستان است و امید داریم دولت و استانداری گلستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت ایران بخش خصوصی را برای توسعه روابط اقتصادی حمایت کند

دولت ایران بخش خصوصی را برای توسعه روابط اقتصادی حمایت کند