مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 14:252020-01-28سياسي

حدود15 کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب منطقه9 در بافت فرسوده است


عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر تهران در بیست و هشتمین کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران در منطقه9 بر ضرورت الزام صنایع به رعایت مسائل زیست محیطی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر تهران در بیست و هشتمین کمیته خدمات و زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران در منطقه 9 بر ضرورت الزام صنایع به رعایت مسائل زیست محیطی تأکید کرد.

در این نشست که با حضور تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، زهرا نژادبهرام عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران، کاوه حاجی علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران برگزار شد، به مشکلات و مسائل موجود در منطقه 9 پرداخته شد.

زهرا نژادبهرام عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران در رابطه با بافت فرسوده و وجود تیرهای چراغ برق قدیمی گفت: خیلی خوشحالم که این جلسات به طور مداوم برگزار می شود.

یکی از اهداف این جلسات توجه به بافت فرسوده است.

اما هنوز در بافت منطقه 9 تیرهای برق چوبی وجود دارد و انتظار می رفت که اداره برق با این نگاه که بافت فرسوده در الویت است، نسبت به رفع مزاحمین یا حتی برطرف کردن با ارائه برنامه ای مدون اقدام به برداشتن آن ها بکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود15 کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب منطقه9 در بافت فرسوده است

حدود15 کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب منطقه9 در بافت فرسوده است