مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:552020-01-28اقتصادي

ارائه خدمات به 33 هزار سالمند در همدان/ پرداخت 51 میلیارد و 300 میلیون تومان


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان همدان از ارائه خدمات به 33 هزار سالمند در همدان خبر داد و گفت: ماهانه مبلغ 5 میلیارد و 700 میلیون تومان به حساب سالمندان زیر پوشش استان واریز می شود.

- علی بحیرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان سالمندان را ستون خیمه جامعه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر 33 هزار و 247 سالمند زیر پوشش کمیته امداد استان همدان قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره می برند.

وی گفت: ماهانه مبلغ 5 میلیارد و 700 میلیون تومان به حساب سالمندان زیر پوشش استان واریز می شود که در 9 ماهه امسال 51 میلیارد و 300 میلیون تومان پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان به دیگر خدمات ارائه شده به سالمندان اشاره کرد و گفت: پرداخت مایانه 120 هزار تومان برای نگهداری سالمندان زمین گیر، پرداخت هزینه های جانبی مانند لوازم بهداشتی، ویلچر، عصا و توالت فرنگی از دیگر خدماتی است که به مددجویان ارائه شده است.

وی با اشاره به پرداخت هزینه های مددجویان سالمند از اعتبارات بیمه و خدمات ویژه گفت: ارائه سبد کالا و سبد بهداشتی به مددجویان نیز از دیگر خدمات کمیته امداد به این قشر است.

بحیرایی در پایان سخنانش سالمندی را دوره ای بسیار حساس از زندگی هر انسان برشمرد و توجه به این قشر به ویژه مددجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به 33 هزار سالمند در همدان/ پرداخت 51 میلیارد و 300 میلیون تومان

ارائه خدمات به 33 هزار سالمند در همدان/ پرداخت 51 میلیارد و 300 میلیون تومان