مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 بهمن 1398 ساعت 13:352020-01-28اجتماعي

پروژه تقاطع پل غیرهمسطح سه راه باقرشهر ظرف 10 روز تعیین تکلیف شود


فرمانداری ویژه ری با اشاره به نارضایتی مردم از تقاطع پل غیر همسطح سه راه باقرشهر تاکید کرد پروژه تقاطع پل غیر همسطح سه راه باقرشهر ظرف 10 روز تعیین تکلیف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین توکلی کجانی عصر سه شنبه در جلسه شورای ترافیک اظهار داشت: پروژه تقاطع پل غیر همسطح سه راه باقرشهر بیش از 7 سال است که بلاتکلیف است که نشان دهنده عدم قرار گرفتن این پروژه در اولویت های شهرداری تهران است در صورتیکه این پروژه جزو تعهدات این شهرداری است.

توکلی کجانی گفت: روزهای پایان هفته به دلیل حضور مردم در بهشت زهرا (س) این تقاطع با ترافیک شدید مواجه می شود که تبعات آن به مردم باقرشهر و کهریزک تحمیل می شود.

وی بیان داشت: مردم بخش کهریزک از بلاتکلیفی این پروژه و ترافیک آن ناراضی هستند و مسئولیت این نارضایتی و هرگونه حادثه ای در سه راه باقرشهر بر عهده متولیان این پروژه است.

معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه موضوع پروژه تقاطع پل غیر همسطح سه راه باقرشهر بایستی ظرف هفته آینده توسط پلیس راهور و شهرداری منطقه 19 اعلام نظر شود افزود: اگر این پروژه ظرف 10 روز آینده تعیین تکلیف نشود مراتب به استاندار محترم تهران اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تقاطع پل غیرهمسطح سه راه باقرشهر ظرف 10 روز تعیین تکلیف شود

پروژه تقاطع پل غیرهمسطح سه راه باقرشهر ظرف 10 روز تعیین تکلیف شود